Transzferár nyilvántartás

2011 elején a transzferárakat és a transzferár nyilvántartást azon a réven ismertem meg, hogy SEO-megbízással kerestek meg: egy üzleti oldalt kellett volna keresőoptimalizálnom. Nem igazán fűllött a fogam a dologhoz, de az üzletasszony rábeszélt. Ha pedig így történt, akkor már komolyan vettem a dolgot. Én az ilyen munkát saját bázis kialakításával kezdem, ezért rögvest indítottam két üzleti blogot a témában. Aztán a megbízóval mégsem sikerült megegyeznünk, de én a két blog gondozását nem hagytam abba, mígnem 3-as PR értékre és a találati listákon igen jó pozíciókra tettek szert. Ekkor más helyről újabb megbízás érkezett. Ezúttal meg is állapodtunk. Az általam támogatott oldal előbb szépen lépdelt előre a Google találati listán, aztán visszaesett. De hát a SEO-munka türelemjáték, aki gyors eredményt vár, az szamár. Hát most én is kínlódgatok és lassan magam is transzferárabilissá és szerverilissé válok. Műanyag transzferár és ivóvízkezelés amiben még jó vagyok