Tartalom: Mobil marketing
Az online tartalmak létrehozásával és megjelentetésével is foglalkozó bejegyzés témája a Gateway rendszerben történő szöveges üzenettovábbítás fejlett mobileszközre, vagyis:
Tömeges SMS-küldés okostelefonra
De előtte az átfogó fogalomkörről. A vonatkozó szakmai blog meghatározása szerint az úgynevezett tartalommarketing mindig is volt, csak nem tudták, hogy az. Amikor az ősember mamutot ábrázoló barlangrajzot készített, olyan tartalmat állított elő, amely a célközönség elvárásainak megfelelően kívánatossá tett egy terméket és egy megélhetési tevékenységet.
Tartalommarketing stratégia és online Google-keresés
A tartalommarkeing meghatározása
Tartalommarketing = a fogyasztók sokoldalú tájékoztatását célzó online tartalom előállítása és közreadása a weben az értékesítési folyamat kedvező befolyásolása, a termék, szolgáltatás, cég, márka ismertté tétele érdekében.
Csoportos SMS küldő szolgáltatás
A tömeges SMS-küldés az egyik legnagyobb szaktekintélynek számító online marketing szakember szerint leghatékonyabb formája a telefonos reklámtevékenységeknek. A szöveges üzenetváltás népszerűbb a telefonálásnál is, mert személyre szabott kapcsolatteremtést biztosít a cég ügyfeleivel és lehetővé teszi az azonnali visszajelzést, a hatékony márkaépítést. A professzionális szolgáltatók saját fejlesztésű adminisztrációs és irányító webfelületen teszik lehetővé megrendelőik számára a teljes SMS-kampány irányítását és lebonyolítását, valamint ellenőrzését. Ezen felül lehetővé teszik a rendszer ingyenes kipróbálását. Figyelem: nincs ingyen SMS-küldés és ingyen linképítés sem, de a próbaverzió lefuttatható.Marketing SMS kampány
A Gateway rendszerű online szolgáltatás keretében lehetőség nyílik személyre szabott tartalommal rendelkező SMS küldésére, ez módot teremt a címzett név szerinti megszólítására a nyilvántartási adatok - ügyféllista - alapján. A tömeges SMS-küldés hatékony formája a mobilmarketingnek, ugyanakkor a cégek és vállalatok belső kapcsolattartását is megkönnyítheti több ezer, tízezer munkatárs esetén. Az üzenetküldő rendszer adminfelülete felhasználóbarát, a megrendelési űrlapokat tartalmazó honlapok pedig keresőbarát formában lettek kialakítva SEO-szakemberek által.![]() |
A tömeges SMS-küldés nem más, mint online marketing kampány |
A mobilmarketing sajátosságai
Megrendelőként tisztában kell lennünk ezen online marketingtevékenység sajátosságaival ahhoz, hogy sikeres és hatásos kampányt tudjunk folytatni. Idézünk egy szakmai oldalról:A szakemberek a médium személyre szabhatóságában és a magas százalékú emlékezési arányban látják a technológia előnyét, emellett a marketingfolyamat interaktívvá válik, ezzel növelve az integrált lehetőségek jelentőségét. A mobilmarketing vezető felülete az SMS (Smal Messaging Services), mely lényegesen elfogadottabb a felhasználók körében, mint a sokszor zavaró hanghívások (Voice Messages). Ám az SMS-kampányban a tartalmi minőség biztosítása mellett figyelni kell a műszaki adottságokra is.
A mobil marketing kampány technikai lebonyolítását olyan cégre ajánlatos bízni, mely megfelelő szerver-háttérrel rendelkezik és biztosítani tudja a megfelelő sebességű (gyakorlatilag azonnali) és biztonságú adatforgalmat mind hazai, mind külföldi mobilhálózatok irányába az SMS-központokon keresztül.
Ám a mobilmarketing tartalmi része nem merül ki az SMS-kampány indításában. Az új lehetőségek szinte korlátlanok, amióta az okostelefonakat az internethálózatra is rákötötték.
- SMS-kampány - tömeges SMS-küldés - mobil marketing