Új versblog, limerik

Végül is limerikjeim kedvéért nyitottam egy új blogot, ide naponta felteszek egy-egy újat:

Balla D. Károly - Versek - Limerikek 

Az olvasottsága szépen ível felfelé, igaz, naponta linkelem a friss limeriket a Facebookon (írni egyébként többet írok, mint ahányat itt publikálok)

A már feltettek egyikén-másikán még javítottam-változtattam, és egy 10 darabos merítést elküldtem a Parnasszusnak, Turczinak tetszettek, "nagyon bírom a szövegeidet, szétröhögtem az agyamat". Jönnek a téli (esetleg, ha még beférnek, a már lezárt őszi) számba.

*

Írói oldalamat eléggé furcsán kezeli a Google, időnként még a főoldal indexált példánya is "kiesik" a rendszerből, a főmenü oldalainak a többsége meg hosszabb ideje hiányozzik, ezért most rájuk küldök innen egy-egy linket, hadd dolgozzanak a google-motorok.



Népszerű bejegyzések