Asztro

Bizony mondom néktek, sok fura gondolat járt a fejemben 32-34 évvel ezelőtt arra nézvést, mi hogyan alakul majd a jövőben, de azt a legnagyobb fantáziával sem láthattam előre, hogy életem akkori nagy Első, majd  nagy Második Évája 2012-ben csillagjósló honlap linkjét fogja megosztani egymással a Facebookon. Én ezt a linket bizony meg nem adom, de a képről kibetűzhető. Aki nem találja elég gyorsnak saját elbutulási folyamatát, keresse meg az oldalt. Így jutunk a csillagokba. 

Egyetlen idézet a nyitó oldalról:

A CsillagMag a mindenkiben rejlő Központnak egy allegóriája, ahol az egész Univerzum és az Egyén találkozik: az a pont, ahol felismerhető minden belső gondolat és érzés – ugyanebben a pontban benne rejlik a Világegyetem, azaz ahol a Te és Én világa összeér.
A Belső Fénymag, amely a Szeretet mindent átható rezgésén rezeg, polaritás nélkül, túl minden dimenzión.

Vili?

Népszerű bejegyzések