Megszűnt a NolBlog

Már múlt időben írom, pedig még csak január 31-én fog bekövetkezni az esemény: a Népszabadság Online (NOL) alatt több mint 10 éve működő blogrendszer teljes egészében megszűnik. Ezt maga a szolgáltató jelentette be egy körlevélben, amelyet az összes bloggernek elküldött. Így hangoz: 

Tisztelt NolBlog.hu felhasználó!

Sajnálattal értesítjük, hogy a Mworks Print Zrt. mint a nolblog.hu üzemeltetője, 2016. január 31-én bezárja a nolblog.hu és az admin.nolblog.hu weboldalakat, azok minden szolgáltatásával együtt. A weboldalak – az ott megjelenő adatokkal, blogokkal és szolgáltatásokkal együtt –, ettől a naptól kezdve nem lesznek sem a nolblog.hu webcímen, sem annak aloldalain keresztül elérhetőek.
Az oldalakon keletkezett adatokat a törvényi előírásoknak megfelelően kezeljük.
Ha blogját meg szeretné őrizni, vagy a blogolást más szolgáltatónál kívánja folytatni, akkor a blog saját számítógépre való mentéséhez a következők a teendők (a mentett blog importálásáról a választott blogszolgáltatónál érdeklődhet):
  • Belépés, ‘Saját blogjaim’ menüpont, adott blog kiválasztása
  • Blogexport: a NolBlog admin felületén Vezérlőpult ---> Hasznos holmik menüpont
  • Képek mentése: Blog ---> Intéző menüpont
Köszönjük, hogy használta szolgáltatásainkat!
Üdvözlettel,
Mworks Print Zrt.
support: nolblogsupport@nepszabadsag.hu
Én 2004 óta blogolok itt, akkor indítottam az Egy manzárdőr feljegyzései c. blogot, és ezeket 2006-ban két további követte. Bár most már évek óta csak utóközlő és ajánló blogoknak használtam őket, egy időben részese voltam az igen intenzív közösségi blogolásnak, gyakran vezettem a népszerűségi listát (még fsp, azaz Föld. S. Pétert is le-leszorítva a dobogó akkoriban általa szinte kibérelt első fokáról). Aztán talán úgy 2008-9 táján kellemetlen afférom támadt egy asszonysággal, és akkortól kezdve a frisseimet már nem osztottam meg itt.

Technikailag a NolHu mindig eléggé kezdetleges volt, technikai fejlesztés az utóbbi 10 évben gyakorlatilag alig történt, bár a főoldal nemrégiben mobilbaráttá vált (maguk a blogok nem).

Legnépszerűbb írásom ez volt a nolblogos Manzárdon 2006. február 24-én (de itt már az új helyre átmentett cikk linkjét adom meg):

Válaszlevél Orbán Viktornak

2016. január 31-ével megszűnik, megszűnt a NolBlog - a Népszabadság Online portál - a NOL - alatt működő blogrendszer. Legnépszerűbb posztom az Egy Manzárdőr... c webhelyen a Válaszlevél Orbán Viktornak című volt. - blogolás, szerviz blog: laptopcafé - első google, személyes, politika, laptop felhasználó - kijelző hiba megszüntetés budapest - notebook javítás

Népszerű bejegyzések