Dsida, cenzúra, blog

Példátlan, bár bizonyára nem hosszútávú népszerűségre tett szert alig három hónapja működő új blogom (Balla D. Károly napi BLOG) Ezt egy szerény felfedezésemnek köszönhetem: észrevettem, hogy a Duna TV-ben Dsida nagyívű versét, a Psalmus Hungaricusnak meghamisítva adja elő az ünnepi szavaló március 15-én. Kicsit utánakeresgettem a dolognak, posztot írtam Dsida Jenő meghamisítva. Elindítottam a linket a Facebookon, terjedni kezdett. Közben kiderült, hogy ugyanezen a napon egy Petőfi-verset is meghamisítottak, ez is felhajtó erőnek bizonyult. Fórumokba, blogokba került ki posztom linkje.

Végül a Hírszerző is felfigyelt írásomra, Gavra Gábor rám hivatkozva ismertette az esetet. Blogom nézettsége márc. 17-e estére meghaladta a napi 1000 egyedi látogatót. (Azelőtt a napi 150 is erős eredménynek számított.) Az érdeklődés még ma délelőtt is tart, így az elmúlt 24 óra statisztikai adatai kiugróak.  (Szerencsére eközben egyéb publikációim nézettsége is növekedett, aforizmáimat sokan lehívták - pedig az új blogon nincs sok belőlük.) Az elmúlt 24 óra országok szerinti bontástát és összesítést lásd itt:
weblap optimalizálás

Kreatív honlapoptimalizálás Google kereséshez

Blog optimaliálás: Kulcsszavas helyezésjavítás a linképítés egyéni ötletekre alapuló módszerével, PR-szövegírás és cikkelhelyezés értékes weboldalakon. Webmesteri körökben a kywords meta tag kiterjesztése veethet eredményre: seo: google keresőmotor optimalizálása organikus találatokra, mobilbarát weblap keresőoptimalizálása okostelefonra, kreatív honlapoptimalizálás, online keresőmarketing honlap, web oldal, szemantikus internet, organikus keresésekre irányuló weboptimalizálás, közösségi marketing alkalmazásával weboldal optimalizálás, kreatív linképítés Dsida Jenő, cenzúra, seo-blog témában

Népszerű bejegyzések