Népeslap, Hatvani Szalon, Google sites

Csönge hosszas készülődés után végre elindította Népeslap c. blogját. Ebben grafikusi szakdolgozatának anyagát fogja publikálni, nevezetesen tíz egynéhány "megképeslaposított" magyar közmondást. Elsőként ezt tette fel:
Ugyanitt jelzi, hogy a Bánkitó Fesztiválon sorozatának 14 darabját kiállítják.
*

Mert a szerkesztő kérte, hát megadtam hozzájárulásomat, hogy oldalaimról - pontos forráshely-linkkel - anyagokat vegyen át tőlem a Hatvani Szalon c. kulturális portál. Legutóbbi haikuim például így festenek ott: Balla D. Károly: NéHAIKU. Maga a portál sajnos (egyelőre?) igen kezdetleges, és a felpakolt anyagok is eléggé esetlegesek, nem biztos, hogy túl okos döntés volt részemről a beleegyezésemet adni az átvételekhez, mert a tájékozatlanabb olvasó olybá veheti, mintha tényleges szerzőjük lennék és én magam nyomnám fel az írásaimat (és nem csupán a másodközlésekhez adtam volna engedélyt). De egyelőre nem bolygatom a dolgot...

*

Írói oldalamat a Google sites keretében építgetem, és nagy megelégedésemre szolgált, hogy a Google négyes Page Rank értékre minősítette. Tegnapig. Ma némi megrökönyödéssel előbb azt vettem észre, hogy 0 a Page Rankom, aztán azt is, hogy egyetlen oldalam sincs indexálva a keresőben (holott előző nap még több száz volt, szinte minden aloldalam). Aztán rájöttem, mi történt. A rendszer a http:// kezdetű linkekről áttért a https:// kezdetűekre. Minden belső link eszerint változott meg és maga az oldal http://sites.google.com/site/balladkaroly/ helyett https://sites.google.com/site/balladkaroly/ alatt fut. Bár ahogy a főoldal, úgy minden aloldal is bejön a régi címre (egyfajta átirányítással, gondolom), és a régi címeken a kereső tárolója is őrzi őket, így hát az ide mutató régi linkek működnek - épp csak oldal-érték növelő hatásuk veszett el, s velük a Page Rank-érték. Így hát most sok egyéb oldalamon szépen kezdhetem átírni az ide mutató linkeket. Itt már meg is kezdem. Tehát:


És a legutóbbi frissítések:
  • Eső után, tavasszal
  • Este, nyáron
  • Biztos vélemény
  • Hajnali manír
  • Könnyű őszi látszat
  • Kockázat nélkül
  • Esti tűzijáték
  • Ünnepi juss
  • Párás hajnalon
  • Könnyű látszat, legvégül
- a Tíz nyári és őszi szonett versciklusom 10 szonettje.

Frissítés.
A Googlesite helyett azóta másutt is építgetem archívumomat, a honlapoptimalizálás terén pedig új projektumaim indultak:

Balla Csönge Népeslapok c. blogja ritkán frissül. A BDK-haikuk elmaradtak a Szalonból, télikertbe kültöztek. A télikertépítő cég honlapjának az optimalizálása egy új keresőmarketing projekt  - szövegírás

Népszerű bejegyzések