Kettős állampolgári

Hosszabb ideje nem írtam publicisztikát, politikai jegyzetet. Három éven át havonta írtam egyet a pozsonyi Új Szóba, jó volt tavaly egy kicsit abbahagyni. De most kifejezetten örültem a HVG felkérésének. A kettős állampolgárságról és holdudvaráról kérték a véleményemet, 3500-4000 karakterben. tegnap együltömben meg is írtam, csak sajnos 5000 leütés lett. Jó lenne, ha nem kellene belőle húznom. Bár, mint sokéves tapasztalatom mutatja, a cikkeknek általában javára válik egy kis tömörítés, feszesebbé válik a szöveg.
*
Írói oldalam építésében lezártam két fontos részt, 2005-ig visszamenően elékészültek publikációs listáim (úgy, hogy mindegyik cikk egyben kattintható link, azaz az öt éve alatt publikált összes írásom felkerült (durván kb. 200 tétel). Könyveim közül pedig 1999-es verseskötetem - Halott madárral - teljes anyagát tettem fel (minden verset külön oldalra). Az utolsók ezek voltak:



Népszerű bejegyzések